TMG je zvláštní třída motorových kluzáků vybavených pevně zastavěným motorem a vrtulí, které nelze zatahovat. Musí být schopen vzletu a stoupání vlastní silou v souladu se svou letovou příručkou. Výcvik TMG lze realizovat pouze, pokud máte kvalifikaci PPL, LAPL nebo SPL.
Průkaz pilota lehkých kluzáků je možné získat po 15 hodinách výcviku, tedy shodně s výcvikem SPL (pův. GLD). Na rozdíl od letounů není průkaz vázán na třídu a může být rozšířen kupříkladu na TMG.
Jiří Lískovec Předseda aeroklubu a zároveň velmi vytížený instruktor.Karel Bureš Zkušený a trpělivý instruktor.Ivan Minich Zkušený a trpělivý instruktor.Honza Hruška Miluje plachtění a rád předává zkušenosti dál.Martin Šonka Letecký akrobat je také instruktorem AK Tábor.Karel Kulhánek Klidný a trpělivý instruktor, má celoživotní zkušenost v letectví.Martin Picka Specialista na přelety.Luděk Kluger Pro letadla a pro piloty zařídí všechno.
Jiří Lískovec Předseda aeroklubu a zároveň velmi vytížený instruktorKarel Bureš Zkušený a trpělivý instruktor.Ivan Minich Zkušený a trpělivý instruktor.Karel Kulhánek Klidný a trpělivý instruktor, má celoživotní zkušenost v letectví.Luděk Kluger Pro letadla a pro piloty zařídí všechno.
Nenaplňuješ všechny požadavky pro získání FI(A)? Zkus výcvik instruktora třídních kvalifikací – umožňuje provádění instruktorské činnosti s omezenou působností.
Ondřej Minich Náš nejkrásnější instruktor a záveň také Vedoucí letového provozu.Tomáš Jirmus Instruktor (skoro 😉 ) všech kvalifikací. Vedoucí Letecké školy.
Chceš umět předat svoje zkušenosti? Výcvik instruktora na motorových letounech je tu pro tebe. Nabízíme výcvik v balíčku za cenu 99 360,- Kč + DPH. Cena zahrnuje 30 hodin výcviku, instruktora, teorii a přistávací poplatky na letišti AK Tábor.
Ondřej Minich Náš nejkrásnější instruktor a záveň také Vedoucí letového provozu.Tomáš Jirmus Instruktor (skoro 😉 ) všech kvalifikací. Vedoucí Letecké školy.Zaregistrujte se
Traťová přístrojová kvalifikace – užitečné rozšíření kvalifikace PPL, které ti umožní provádět lety po IFR tratích. Ve spojení s kvalifikací IR(A) ti umožní doletět na jakékoliv vhodně vybavené letiště i za nepříznivého počasí.
Ondřej MInich Náš nejkrásnější instruktor a záveň také Vedoucí letového provozu.Tomáš Jirmus Instruktor (skoro 😉 ) všech kvalifikací. Vedoucí Letecké školy.Karel Kulhánek Klidný a trpělivý instruktor, má celoživotní zkušenost v letectví.Martin Šonka Letecký akrobat je také instruktorem AK Tábor.Martin Hrabák Pohodář.František Bílek Nejodvážnější instruktor.Dalibor Adámek ml. Instruktor s vynikajícím smyslem pro humor.
Martin Šonka Letecký akrobat je také instruktorem AK Tábor.Tomáš Zemánek Zapálený letec a akrobat.Jiří Lískovec Předseda aeroklubu a zároveň velmi vytížený instruktor.Karel Bureš Zkušený a trpělivý instruktor.
Tomáš Jirmus Instruktor (skoro 😉 ) všech kvalifikací. Vedoucí Letové školy.Ondřej Minich Náš nejkrásnější instruktor a záveň také Vedoucí letového provozu.Karel Kulhánek Klidný a trpělivý instruktor, má celoživotní zkušenost v letectví.Martin Hrabák Pohodář.
Ondřej Minich Náš nejkrásnější instruktor a záveň také Vedoucí letového provozu.Tomáš JIrmus Instruktor (skoro 😉 ) všech kvalifikací. Vedoucí letové školy.Karel Kulhánek Klidný a trpělivý instruktor, má celoživotní zkušenost v letectví.Martin Šonka Letecký akrobat je také instruktorem AK Tábor.Martin Hrabák Pohodář.František Bílek Nejodvážnější instruktor.
Výcvik k získání průkazu obchodního pilota letounů. Umožňuje provádění letů za úplatu, tedy komerční činnost (vyhlídkové lety, aerotaxi apod.), také je potřebná, pokud chceš být instruktorem.
Ondřej Minich Náš nejkrásnější instruktor a záveň také Vedoucí letového provozu.Tomáš Jirmus Instruktor (skoro 😉 ) všech kvalifikací. Vedoucí Letecké školy.Karel Kulhánek Klidný a trpělivý instruktor, má celoživotní zkušenost v letectví.Martin Hrabák Pohodář.František Bílek Nejodvážnější instruktor.
Kvalifikace může být základem pro pokračování v dalším výcviku na motorových letadlech směrem k profesionální kariéře, ale i branou k leteckým pracím jako je například vlekání větroňů a bannerů, vysazování parašutistů atd. Výcvik nabízíme v balíčku za cenu 150 600,- + DPH. Cena zahrnuje 45 hodin výcviku, instruktora, teorii a přistávací poplatky na letišti AK Tábor.
Začínáme s teoretickou přípravou, která zahrnuje předměty:
meteorologie
lidská výkonnost
aerodynamika
stavba letadel
právní předpisy
komunikace
navigace
základy letu
provozní postupy
provedení a plánování letu
Instruktoři
Ondřej Minich Náš nejkrásnější instruktor a záveň také Vedoucí letového provozu.Karel Kulhánek Klidný a trpělivý instruktor, má celoživotní zkušenost v letectví.Tomáš Jirmus Instruktor (skoro 😉 ) všech kvalifikací. Vedoucí Letecké školy.Martin Šonka Letecký akrobat je také instruktorem AK Tábor.Martin Hrabák Pohodář.Tomáš Zemánek Zapálený letec a akrobat.František Bílek Nejodvážnější instruktor..
Výcvik určený pro zájemce o pohodové létání s motorovými letouny. Pokud nemáš ambici stát se dopravním pilotem a létat mimo EU, ale rád se proletíš ve sportovním letounu s maximálně 4 osobami na palubě, je tento výcvik pro tebe to pravé. Výhodou jsou nižší nároky na zdravotní způsobilost a kratší trvání výcviku. Výcvik nabízíme v balíčku za cenu 97 250,- + DPH. Cena zahrnuje 30 hodin výcviku, instruktora, teorii a přistávací poplatky na letišti AK Tábor.
Začínáme s teoretickou přípravou, která zahrnuje předměty:
meteorologie
lidská výkonnost
aerodynamika
stavba letadel
právní předpisy
komunikace
navigace
základy letu
provozní postupy
provedení a plánování letu
Instruktoři
Ondřej Minich Náš nejkrásnější instruktor a záveň také Vedoucí letového provozu.Karel Kulhánek Klidný a trpělivý instruktor, má celoživotní zkušenost v letectví.Tomáš Jirmus Instruktor (skoro 😉 ) všech kvalifikací. Vedoucí Letecké školy.Martin Šonka Letecký akrobat je také instruktorem AK Tábor.Martin Hrabák Pohodář.František Bílek Nejodvážnější instruktor.Tomáš Zemánek Zapálený letec a akrobat.
Absolvování výcviku umožňuje samostatné létání na bezmotorových letadlech a plachtařskou sportovní činnost. Tato kvalifikace umožňuje pilotovat i motorizované kluzáky, ovšem pouze ty, které pohon používají pouze pro vzlet a navázání do stoupavého proudu.
Začínáme s teoretickou přípravou, která zahrnuje předměty:
meteorologie
lidská výkonnost
aerodynamika
stavba letadel
právní předpisy
komunikace
navigace
základy letu
provozní postupy
provedení a plánování letu
Instruktoři
Jiří Lískovec Předseda aeroklubu a zároveň velmi vytížený instruktor.Karel Bureš Zkušený a trpělivý instruktor.Ivan Minich Zkušený a trpělivý instruktor.Honza Hruška Miluje plachtění a rád předává zkušenosti dál.Martin Šonka Letecký akrobat je také instruktorem AK Tábor.Karel Kulhánek Klidný a trpělivý instruktor, má celoživotní zkušenost v letectví.Martin Picka Specialista na přelety.Luděk Kluger Pro letadla a pro piloty zařídí všechno.